Arbre de Nadal d’alumnes d’E3D

Els alumnes de 3r d’ESO D han realitzat aquest arbre de Nadal gràcies a la reutilització de CDs, i DVD que alumnes, famílies i personal del centre han aportat. Institut sostenible i nadalenc! Gràcies a tots/es per la vostra col·laboració i felicitats als alumnes que han fet possible aquest projecte!

Fira d’Hivern

PROGRAMA DE LA FIRA D’HIVERN  2017

Emmarcada al nou Projecte de Direcció, el proper divendres 15 de desembre el centre obrirà les portes des de les 16: 45h a les 20h amb motiu de la Fira d’hivern. La Fira està orientada principalment a la nostra comunitat educativa però també a tota la població de Sant Joan Despí; és totalment gratuïta i de caire solidari ( viatges culturals). La nostra voluntat és compartir una estona relaxada d’ambient lúdic i nadalenc. Els alumnes exposaran els seus treballs, hi hauran activitats pels més petits, venda de productes nadalencs, xocolata calenta, etc. Els treballs exposats de  4r d’ESO,  i 1r de Batxillerat es posaran a la venda. Esteu tots convidats!

COMUNICAT VACUNACIONS DE 2n d’ESO

El dia 9 de novembre vindran del Centre de Salut a posar la vacuna contra el tètanus i la diftèria (Td) que s’administra en una sola dosi.ENS HAN DE CONCRETAR L’HORA.

És imprescindible que per aquest dia els vostres fills i filles tinguin el carnet de… Llegeix més»

Montpellier 2016-2017

Mobilitat MOBISUDNORD ( Catalunya-Regió de Montpellier)
Enguany s’ha posat en marxa aquest nou intercanvi en el segon trimestre. L’Arnau Godoy va marxar el primer i va romandre un més en una petita ciutat de la regió. El Numa Bruyère va venir desprès i es va adaptar… Llegeix més»

Mobilitat Catalunya –Quebec 2016-2017

Durant aquest curs han sigut dues les alumnes catalanes del nostre institut: La Cristina Berenguer i L’Itziar Torrubia que han fet l’intercanvi amb dues quebequeses: L’ Audrey –Anne Castengay i la Béatrice Nolet respectivament.
El primer trimestre les quebequeses van romandre a San… Llegeix més»