Visita als estudis de RTVE

El 7 de juny, l’alumnat de 1er de Batxillerat de l’optativa de Cultura Audiovisual va gaudir d’una espectacular visita guiada als estudis de Radio-Televisió Espanyola a Sant Cugat. Des d’aquí volem expressar un fort agraïment als treballadors de RTVE Sant Cugat pel tracte rebut en general i per deixar-nos assistir en directe, mentre treballaven, a una de les sales de realització, així com a l’enregistrament del programa Saber y Ganar de TVE2. Fem extensiu l’agraïment, en especial, a l’Isidre Ramos per la simpatia i la professionalitat amb que ens va guiar per les instal·lacions i al presentador Jordi Hurtado per la proximitat demostrada envers l’alumnat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *