Taula rodona d’ex-alumnes

El dimecres 29 de novembre van venir 4 ex-alumnes del nostre institut per explicar als nostres estudiants de primer de batxillerat la seva experiència a cicles o a la universitat. Va ser una jornada molt enriquidora perquè van conèixer d’aprop el què signifiquen els estudis superiors. De tant interessats que estaven, els van abordar amb mil preguntes!

Aquesta és una de les activitats que portem a terme per a l’orientació de l’alumnat de cara a estudis posteriors.

Participants:

1. Núria Mateus: ex-alumna de la promoció 14-15
    Actualment està a punt d’acabar el Mòdul Superior: “Grau de Laboratori d’Anàlisi Biomèdic” a Castellarnau. Està fent les pràctiques en una empresa d’anàlisi clínic a Barcelona.
  2. Víctor Lafoz: ex-alumne promoció 13-14
    Actualment està cursant enginyeria a la UPC de Terrassa. No ha pogut venir
  3. Emma Lafoz: ex-alumna promoció 13-14
    Actualment està cursant el “Grau de Disseny” a l’ESDI de Sabadell, branca de Disseny de Moda. Va cursar el Batxillerat científic.
  4. Eric Ellis: ex-alumne promoció 13-14
    Actualment està cursant el “Grau d’Història” a la UAB, especialitats en “Història Antiga” i “Història Contemporània”. Va cursar el Batxillerat humanístic.
  5. Andrea Rodríguez: ex-alumne promoció 13-14
    Actualment està cursant el “Grau de Psicologia” a la UAB. Va començar el “Grau de Comunicació Audiovisual” i a l’acabar el primer curs va poder canviar d’estudis de grau. Va cursar el Batxillerat humanístic.