Geogimcana a la UAB

El passat divendres 2 de desembre, l’alumnat de 1r i 2n de batxillerat de Ciències de la Terra i del medi ambient va participar a la Geogimcana educativa a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

Després d’un curt trajecte amb FGC i una llarga i gelada espera a la plaça de la Facultat de Ciències, va engegar la geogimcana amb 12 grups d’alumnes (2 del Pau Vila i la resta d’altres instituts de Barcelona, Argentona, Sant Feliu de Llobregat,…).

La geogimcana va constar de 6 proves i 6 inter-prova. A cada prova hi havia dos controladors que guiaven i avaluaven la prova. L’alumnat s’havia d’anar orientant per trobar les proves i inter-proves distribuïdes per gran part del campus.

Van aplicar els coneixements de l’assignatura (minerals, roques, fòssils, aigües,…), van interactuar amb la geologia d’una manera molt directa i dinàmica (picant pedra – literalment- , extraient aigua subterrània, desenterrant fòssils,…), i van conèixer una mica més el campus de la UAB.

Finalment, es va cloure l’activitat amb repartiment de premis per a tothom.