Bojos per la ciència

Els alumnes de primer de batxillerat Víctor López i Leila Aguilera han estat seleccionats per participar en el programa Bojos per la Ciència organitzat per la Fundació Catalunya-La Pedrera.

En Víctor, després de realitzar una carta de presentació, un examen de resolució de 4 problemes i finalment una entrevista personal, ha estat seleccionat entre aspirants de tot Catalunya. Forma part del grup de vint alumnes Bojos per les Matemàtiques. Segons ens explica el Victor ja ha fet dues sessions, en dissabte, una de matemàtiques en l’arquitectura de Gaudí i una altra sobre les matemàtiques a l’educació. Faran activitats a tres universitats UB, UAB i politècnica.

La Leia és una boja per la Tecnologia. Ens comenta que a l’entrevista va intentar ser original, fer més una conversa entre entrevistada i entrevistador, explicant curiositats. Aquest any hi ha hagut més peticions que en darreres ocasions. La felicitem per ser una de les 24 seleccionades. Es fa a La Salle, i entre els continguts, destaquen la programació de pàgines web, la programació de robots, el tractament de la ciberseguretat i la creació d’aplicacions. Quan acabi el batxillerat voldria fer un doble grau d’enginyeria de comunicacions i gestió d’empreses.

Enhorabona a tots dos