BAC en Bretagne

Els nostres alumnes de Bachibac ja han començat a compartir moments amb els alumnes francesos.
Estan disfrutant molt d’aquesta experiència i posant a prova el seu nivell de francès que no està gens malament.
Bisous à tous nos collègues!

Avui hem passat el dia ocupats. Els nostres alumnes han fet un taller de cuina bretona. Els pastissos han quedat boníssims.
Desprès de dinar a la cantina hem anat a descobrir la ciutat Bain de Bretagne. A partir d’un joc de preguntes han visitat comerços i han aprofitat per practicar el seu francès. Desprès una mica de temps lliure i cap a casa a descansar.
Ha estat un dia intens. Tots estan molt contents però preocupats pel que està passant a Catalunya. Per aquest motiu hem decidit fer una foto i un petit text que hem penjat al twiter amb tota la nostra solidaritat pels que estan defensant la democràcia i els drets civils.

Vendredi: Els estudians de Bachibac hem passat tot el dia d’excursió. Hem visitat una ciutat fortificada que es diu Saint Malo, desprès hem anat a dinar i hem passat la tarda a la ciutat de Dinan. Hem tingut un dia fantàstic i hem gaudit molt passejant per aquestes dues ciutats bretones.

Dimanche: Aquí teniu unes quantes fotos artístiques del Rallyphoto que van fer els alumnes a Saint Malo. Encara no sabem quin és el grup guanyador però són tots uns artistes.

Ahir s’ho van passar d’allò més bé a la festa a casa del pare d’un dels corresponsals. Avui han fet activitats en família. Alguns han anat a Nantes, d’altres à Rennes o a visitar pobles de la zona. Demà visitarem el Mont Saint Michel i anirem a provar ostres à Cancal. A la tarda festa de comiat. Estan tots molt contents.

Voilà les photos des élèves avec leurs familles.

Lundi: Última nit amb els corresponsals.
Avui ha estat un dia molt intens. Hem anat fins la Normandia a visitar el Mont Saint Michel. Desprès ens han portat a Cancale, un petit poble pescador on hem pogut probar les ostres. La gent les menja i llença la closca al mar. Per acabar la jornada ens han preparat una festa de comiat amb danses bretones. Són esgotadores però molt divertides. Demà tornem a casa amb una barreja de sentiments i moltes coses apreses