1r premi a la XIV edició dels Premis Montserrat Miró i Marimon

El passat dijous,18 de juny, a la seu de la fundació Bosch i Cardellach les nostres alumnes Maria Artero i Marina Dengra van rebre el primer premi corresponent a la catorzena edició dels premis Montserrat Miró i Marimon.

El treball, Sensacions? A les atraccions, presentat per les nostres alumnes i tutoritzat pel professor Fermí Güell tracta sobre la Física dels parcs d’atraccions. L’objectiu que es va establir va ser explicar les sensacions que s’experimenten quan es puja a una atracció des del punt de vista de la Física.

Accés a l'àlbum de fotos
Accés a l’àlbum de fotos

Per poder fer aquest estudi van dissenyar i construir un aparell capaç de mesurar acceleracions (acceleròmetre) basat en el desplaçament de la posició d’equilibri d’un cos subjectat amb dues molles perfectament calibrades. Gràcies a la col·laboració rebuda per part del parc d’atraccions del Tibidabo, van poder utilitzar-lo en les dues atraccions objecte del seu estudi : les cadiretes voladores i el vaixell pirata.

Felicitem les nostres alumnes per la tasca realitzada i les animem a continuar en aquesta línia tan positiva en la nova etapa que comença.

Enhorabona!!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *