REUNIÓ INFORMATIVA DELS EXÀMENS OFICIALS DE CAMBRIDGE ASSESSMENT ENGLISH

Cada vegada són més els centres educatius de titularitat pública que ofereixen als seus alumnes, la possibilitat de realitzar els exàmens oficials de Cambridge Assessment English, a través de l’institut. Per aquest motiu, els volem informar que enguany el nostre centre es vol sumar a aquesta proposta i hem  programat una reunió informativa dels exàmens KET/PET/FCE (for Schools) i Advanced de Cambridge Assessment English pel proper dimarts 23 de gener a les 18h.

Aquesta reunió informativa dels exàmens oficials de Cambridge Assessment English que tindrà lloc al nostre institut té com a objectiu donar a conèixer millor aquest tipus proves a les famílies interessades i informar dels nombrosos avantatges que té el fet de realitzar-les  a través del nostre institut. Pensem que la realització d’aquests exàmens està plenament d’acord amb el projecte lingüístic del nostre centre, i que contribuirà a un millor coneixement i domini de la llengua anglesa per part dels seus fills I filles.