Preparem la Gimnastrada 2018

No t’ho perdis!

El proper dia 22 de març de 2018 l’alumnat del nostre centre participarà a la Gimnastrada de l’INS Joan Coromines de Pineda. Aquest serà el tercer curs que  hi participarem.

QUÈ ÉS LA GIMNASTRADA

• La Gimnastrada és un festival-exhibició on es presenten activitats esportives que es puguin acompanyar amb música.
  • Hi ha molts nivells d’execució (grups semiprofessionals a grups de classe). Cadascú té el seu nivell i sempre es respecta tothom. L’ambient és molt sa i el públic són els mateixos participants.

OBJECTIUS GENERALS DE L’ACTIVITAT

• Desenvolupar les diferents capacitats físiques bàsiques condicionals aplicant-les a situacions d’equilibri i accions gimnàstiques tant individuals com col·lectives.
  • Responsabilitzar-se de la importància de la cooperació i confiança entre companys/es per la superació de pors i realització segura de les pràctiques.
  • Valorar l’esforç propi i el dels companys i companyes tant físic com intel·lectual a l’hora de crear una coreografía.
  • Utilitzar el moviment corporal com a eina de comunicació i descobrir els recursos expressius del cos mitjançant el moviment per desenvolupar la creativitat i espontaneïtat
  • Participar a la Gimnastrada de Pineda.

HORARIS D’ENTRENAMENT : dimarts a la tarda de 16:30 a 17:30 al gimnàs del centre. Són voluntaris i per a  tot l’alumnat.