mSchools Student Awards

Som finalistes a mSchools Student Awards en dues categories!!!

En la categoria App Education hem presentat dos projectes amb alumnes de 4t d’ESO que cursen la matèria d’informàtica, i el grup format pel Miquel, l’Àlex, el Tomeu i el Pol han estat seleccionats com a finalistes. Aquest equip disposarà d’un estand per promocionar la seva aplicació i l’hauran de defensar a l’escenari mitjançant un “pitch” de dos minuts amb anglès.

Per la categoria Scratch Challenge s’ha presentat un projecte basat en el repte “De grans serem…” amb alumnes de 1r d’ESO i l’equip format per la Carla, Lidia, Queralt i Lucia també va a la final. Aquest equip haurà de desenvolupar un programa a partir d’un nou repte que se’ls plantejarà en el mateix dia de la jornada i l’hauran desenvolupar en una zona específica durant dues hores.

Felicitats a tots i molta sort per la Jornada del dissabte 9 de juny.