Finalistes al concurs “El gust per la lectura”

L’alumne de 2n de batxillerat Frank Márquez ha quedat finalista en el concurs “El gust per la lectura” amb una ressenya sobre el llibre de lectura obligatòria Terra baixa, d’Àngel Guimerà. El text destaca la vigència de l’obra en la reivindicació social, tot i ser  escrita i estrenada el 1896. L’acte de lliurament del premi es farà el 7 de juny al Caixaforum.

A més a més, el Centre també ha participat en aquest concurs en la modalitat de 2n d’ESO. En aquest cas els alumnes han creat uns microrelats inspirats en el llibre Al teu rotllo, de Flavia Company.