Finalistes a “El gust per la lectura”

El passat el dijous 7 de juny es va celebrar el lliurament de premis del concurs “El gust per la lectura” al Caixaforum de Barcelona. L’alumne Frank Márquez va recollir el premi finalista en la categoria de Batxillerat. Es va destacar la qualitat de la ressenya sobre Terra Baixa que va realitzar l’alumne, tant pel que fa a l’estructura formal de l’escrit com a la qualitat del contingut expressat.

A continuació podeu llegir un breu fragment extret de la introducció del treball.

• Aquesta breu però profunda obra tracta sobre una dona que s’anomena Marta, la qual es troba completament sotmesa a les ordres de l’hereu Sebastià, un senyor adinerat que abusa d’ella d’ençà que era petita. Aquesta situació donarà un tomb de cent-vuitanta graus quan en Manelic, un habitant de Terra Alta, es casi amb la Marta. A partir d’aquest moment, l’equilibri que fins aleshores havia estat present al poble es destruirà, i els seus habitants començaran a posar en dubte tot allò que creien que sabien.”