Excursió de 3er d’ESO a Barcelona. Visita al port de Barcelona i al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona

El passat dimecres 21 de febrer l’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre va fer una excursió doble per la ciutat de Barcelona.
En la primera activitat, un itinerari marítim pel port de Barcelona, alumnes i docents pogueren conèixer de primera mà el funcionament del sector terciari, a través d’una magnífica visita guiada per les distintes instal·lacions del port de Barcelona.

La segona activitat -dins del cèntric barri del Raval-, consistia en anar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona,amb l’objectiu de visitar l’exposició “Després de la fi del món“, un recorregut vanguardista de caire artístic, on a través de vuit instal·lacions, un grup de distints artistes internacionals exposen les distintes claus presents i futures per a entendre el fenomen del canvi climàtic en el nostre planeta.