Projecte per la igualtat de gènere

Un grup d’alumnes del segon curs d’Integració social, en el marc del Projecte de final de cicle, han implementat una activitat conjuntament amb els alumnes de PFI Arts gràfiques de IMDL Valls Genera.

El projecte, anomenat IntegrArt, té com objectiu treballar la inclusió social a través de l’art. Concretament, i després de diverses trobades entre alumnes i professionals d’ambdues institucions, es va consensuar un activitat que promou la reflexió al voltant de la Igualtat de gènere a través de la fotografia artística. La voluntat dels alumnes, futurs integradors socials, ha estat oferir eines de reflexió als i les alumnes de Vallsgenera, tot estimulant la seva creativitat i sensibilitat.

El procés de treball ha estat molt enriquidor, ha promogut  relacions interpersonals, l’aprenentatge del treball en equip i ha generat una sèrie de sinergies que ens conviden a continuar treballant en xarxa per a futurs projectes.

El passat 14 d’abril va tenir lloc la presentació oficial al Claustre de IMDL Valls genera i ha estat oberta fins el 30 d’abril. Durant el mes de maig la podreu veure al vestíbul de l’institut.

CF1     CF2

CF5     CF3

CF4      CF6

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *