Viatge de 4t ESO a Londres

La setmana passada els alumnes de 4t ESO van fer el viatge final de curs a Londres. L’aventura va començar ben d’hora, a les 4h. de la matinada del dissabte, 10 de març, emprenien la ruta, amb autobús,  des de Valls a Barcelona.

Un cop arribaren a Barcelona va tocar facturar maletes i pujar a l’avió. Molta il·lusió i nervis a flor de pell.

1r dia a Londres. Arribada a l’hotel, descoberta del metro, recorregut per Notting Hill sopar a Covent garden i foto de grup.

2n dia: Passejada per Hyde Park amb foto de grup inclosa, visita als museus d’Història Natural, de Ciència i tecnologia i del Disseny i passejada per Picadilly, el centre neuràlgic de Londres.

3r dia: Naveguem pel Tamesi sota una plugim sense treva, visitem i dinem a Greenwich, activitats i gincama pels voltants de la City of London. Aniversaris de la Dúnia i l’Ariadna. I pels aventurers i aventureres visita nocturna per la zona de webnmister.

4t dia: Visita als exteriors  del Palau de Buckingham, Museu National Gallery, passejades, caminades, teatre musical “El fantasma de l’òpera” i sopar de cine a Planet Hollywood amb celebració d’aniversari de l’Ariadna i l’Àlex.

5è dia: Descobrim un raconet de “Harry Potter”, Camden Town, Museu de la Guerra i passejades i caminades per Londres a la vora del riu Tamesi.

6è dia: Molt cansats i cansades…, British museum i de camí cap a casa… A descansar! i dormir!!!

Les professores acompanyants van ser Annabel Salvany, Mercè Porta, Montse Martí, Rosa Arnau, Montse Vallès, Txell Moreno i el professor Jordi Mateus.

Podeu veure imatges del viatge a l’Instangram ” narcisollerlondon2018“.  En aquest compte d’instangram els alumnes, en grups, anaven penjant les imatges i activitats que realitzaven cada dia.