Un concert

El divendres 11 de desembre, a l’hora del pati, es va fer el primer concert d’una sèrie que tindrà lloc aquest mateix dia de la setmana fins a final de curs, fruit del conveni que l’Institut té amb l’Escola Robert Gerhard, en què els alumnes que compartim juntament amb altres de l’escola de música toquen junts en diferents formacions i estils musicals.

IMG-20151212-WA0002   IMG_6339    IMG-20151212-WA0004      IMG-20151212-WA0000

Aquest divendres els components del grup que va actuar eren:  bateria: Jordi Busquets (2n Bat. Institut Narcís Oller);  veu i violí: Mariona Escoda (3r ESO Claret); guitarra: Gabriel Llorach (exalumne I. N.O.); piano: Xavier del Rey;  clarinet: Jaume Rubió ( Institut Jaume Huguet); Flauta travessera: Roger Recasens ( I. J. H.); baix: professor Joan Caselles (Escola Robert Gerhard).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *