Tallers culturals i concurs d’arrossos

El dimecres 25 abril es van celebrar les jornades culturals i el tradicional concurs d’arrossos. Un any més, en motiu de la celebració del patró i la patrona de Catalunya, Sant Jordi i Montserrat, l’Institut ha realitzat els tallers culturals, dirigits a tots els alumnes d’ESO. Una gran varietat de tallers organitzats tant per professors com alumnes i amb la finalitat de descobrir, experimentar i gaudir amb els i les companyes.

Alguns dels tallers que s’han ofert aquest any han estat:

-HAMBURGUESES AMB CIVADA: Taller de cuina que es proposa per ensenyar a fer hamburgueses diferents i sobretot per mostrar els beneficis dels cereals.

POEMES I CAL.LIGRAMES VISUALS: Elaborarem poesia visual, és a dir, conceptes poètics lligats a una forma, una
imatge, un tipus de lletra, …

TEATRE: Es practicaran dinàmiques pròpies de la tècnica teatral

QUÈ NECESSITES DEL QUÈ COMPRES? Quines són les nostres necessitats? De tot el que vam comprar, què necessitem realment?

SAMARRETES AMB LLEIXIU Dissenya i realitza l’estampat de la teva samarreta

ZUMBA Tens ganes de bellugar amb música?

QUADRES VIUS! Es proposa la creació de quadres famosos a través de la seva recreació disfressant-nos

FUTBOL Per a tots aquells alumnes que tenen ganes de jugar a futbol es proposa un campionat de futbol 7

TENNIS TAULA Campionat de tennis taula

TATOOS AMB HENNA S’ensenyarà a fer dissenys i tatuatges amb henna

?

TAST DE MÚSICA T’agrada la música? Tens curiositat per conèixer instruments musicals?

PAPIROFLÈXIA Construcció de figures fent papiroflèxia

ESCRIPTURA GREGA SOBRE PAPIR Taller d’escriptura grega sobre papir.

BLANDIBLUP: Aprèn a elaborar el teu blandiblup

COETS D’AIGUA: Vols fer volar un coet?

UN TOMB DE 360º: Aprèn a fer imatges de 360º

Després dels tallers, professors/es i alumnes de 4t ESO van competir en partits de futbol sala i bàsquet.

I, finalment, vam acabar la jornada amb el tradicional concurs d’arrossos, on tothom hi aporta el millor que pot per elaborar una exquisida paella o arròs, o alguna cosa que s’hi assembli.

Una jornada magnífica i divertida que esperem repetir any rere any. Agraïm a professors/es, personal no docent, alumnes, coordinadors i equip directiu la seva implicació, organització i disponibilitat perquè tot rutlli amb ordre i alegria.