Som Seu oficial dels exàmens Cambridge English

PreparationCentreLogo_Horizontal

L’Institut Narcís Oller i l’organització internacional Cambridge English Language Assesment  ( per mitjà del centre autoritzat European College)  han  signat un conveni de col·laboració pel qual, a partir d’aquest curs, l’Institut esdevé Seu  dels exàmens oficials d’anglès  KET (Key  English test), PET (Preliminary English Test),  i FCE (First Certificate in English),  que equivalen, respectivament als nivells A2, B1 i B2 del marc comú europeu.

Aquest conveni significa que els alumnes  del nostre institut, i amb independència de si fan anglès o no com a activitat extraescolar, podran presentar-se a l’examen  KET, PET o FCE en condicions avantatjoses (preu reduït)  i  en el nostre propi centre.   L’examen oficial es farà  dissabte 27 de maig al matí, i caldrà matricular-s’hi.   Al mes de març s’haurà fet una prova (o mock) per poder decidir amb més coneixement de causa les possibilitats reals d’èxit de l’alumne. Atès el caràcter oficial  de l’examen, estarà supervisat i corregit per personal de la Universitat de Cambridge. El professorat del centre col·laborarà en l’assessorament i orientació de l’alumnat que s’hi presenti.   Tot, naturalment, té caràcter voluntari per a les famílies i en cap cas es condicionarà la marxa normal del curs en l’assignatura d’anglès a aquesta oferta.