L’institut Narcís Oller premiat a mEduTarraco 2018

El passat dijous dia 26 d’abril va tenir lloc l’entrega de premis de la mEduTarraco, un projecte col·laboratiu, multicompetencial i interdisciplinar de georeferenciació i tecnologia mòbil que va tenir lloc a Tarragona el passat 8 de març al qual varen participar alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO i 4t de la USEE de l’Institut Narcís Oller de les matèries de programació, robòtica i informàtica.

L’acte de lliurament dels premis va tenir lloc a la Sala d’Actes de l’Antiga Audiència de Tarragona. Va ser conduit per en Xavier Suñé, assessor TAC del Departament d’Ensenyament de Tarragona, i coordinador del Projecte mEduTarraco conjuntament amb l’Anna Piñero, vinculada a l’àrea TAC de Barcelona i mSchools i diferents mestres i professors que participaven en la creació i coordinació del projecte, i presidenciat pel Sr. Francesc Roca Rosell Conseller d’Educació, Ocupació i Desenvolupament Econòmic de l’Ajuntament de Tarragona, la Sra. Inmaculada Reguant Espinal (directora dels SSTT d’Ensenyament a Tarragona), la Sra. M.Concepció Torres Sabaté en representació del departament de Pedagogia de la URV, el Sr. David Vilella Ballester (mSchools Product Manager a GSMA) i el Sr. Jordi Fortuny Guinart , inspector del Departament d’Ensenyament a Tarragona).

Abans de l’entrega de premis, en Pitu Martínez, responsable de la Formació TAC de l’àrea TAC del Departament d’Ensenyament de la Generalitat va dur a terme la ponència “Joves i Mòbils” fent una reflexió sobre l’ús d’aquests dispositius en l’actualitat i com han canviat, i canviaran la nostra manera de percebre el context i l’entorn.

Durant l’entrega de premis es va atorgar el premi a la categoria el “collage més divertit” de 1r i 2n d’ESO als alumnes de 1r d’ESO: Gabriel Fernández, Èrik González, Héctor Lozano, Unai Pinto, i Iván Sánchez i també el premi al “millor relat curt” i als alumnes de 2n d’ESO Pau Fernández i Àlex Martínez qui, en col·laboració amb la Núria Escarré i l’Elisabet Flavià, van crear la història i còmic que van ser el fil conductor per la gimcana dels grups de 1r i 2n d’ESO que es va dur a terme en la jornada de la mEduTarraco que va tenir lloc a Tarragona.

Els premiats: Pau Fernández, Álex Martínez, Núria Escarré, Elisabet Flavià, Gabriel Fernández, Èrik González, Héctor Lozano, Unai Pinto, Iván Sánchez; el director del centre: Josep M. Pallàs i els professors del centre i coordinadors TAC: Jaume Bartolí i Anna Casamitjana, responsables de la participació del centre al projecte mEduTarraco.

Adjuntem detall de l’activitat i entrada a l’Espai TAC. http://www.institutnarcisoller.org/espaitac/?p=1872