L’Institut Narcís Oller i la Colla Vella estrenyen llaços

Albert  Pedret,  President de la Colla Vella, ha fet lliurament al director de l’Institut Narcís Oller d’un magnífic quadre amb el  primer quatre de deu descarregat a la Plaça del Blat.

El director de l’Institut ha rebut el quadre dedicat i ha manifestat el seu agraïment, i l’agraïment de tota la comunitat educativa,  per la col·laboració i suport que la colla Vella sempre ha prestat a l’Institut, i que es va posar de manifest molt especialment en el dia del referèndum d’autodeterminació de l’u d’octubre i els immediatament anteriors.

Cal recordar aquells dies com intensos i emocionants. El divendres 29 de setembre la colla Vella va fer l’assaig habitual al pati davanter del centre.  Troncs de quatre de nou i de tres de nou amb l’agulla serviren per aplegar molta gent al centre i donar caliu a uns dies en què calia garantir el dret dels ciutadans a exercir el seu dret de vot l’u d’octubre.

Tant l’endemà dissabte com el mateix diumenge de les votacions, fou destacada la presència activa i compromesa de molts castellers de la Vella, al costat de nombrosos alumnes, professors i pares de la comunitat educativa, i també al costat de molts veïns i veïnes del Fornàs. Entre tots, l’Institut mantingué les portes obertes tot el dia u d’octubre i fou una escola de democràcia i respecte a la ciutadania.

Amb aquest petit i bonic acte, la colla Vella i l’Institut Narcís Oller es refermen en el seu compromís  d’estrènyer lligams, d’unir esforços i  de ser institucions compromeses en el progrés cultural i social del nostre poble.

Valls, gener de 2018