Tecnologia creativa

Aquest curs el nostre institut dins de l’assignatura optativa de Tecnologies de 4t d’ESO ha participat en el projecte “Tecnologies creatives a l’aula” organitzat pel Departament d’Ensenyament , Cosmocaixa i Arduino. El programa ha finalitzat aquest dissabte amb una fira a Cosmocaixa on hi han participat 55 instituts d’arreu de Catalunya amb més de 800 alumnes que presentaven els seus projectes.

image2      grup
Es tracta d’un programa d’aprenentatge col·laboratiu que vol incorporar les tecnologies emergents amb l’objectiu de motivar als alumnes a explorar l’electrònica i les tecnologies programables.És el segon any que es realitza a Catalunya,  i el primer que hi participen instituts de la província de Tarragona.

TV3     TV3_3

Com que és un programa molt innovador, l’equip de Telenotícies Comarques de TV3 s’hi va interessar i ens va venir a gravar, i divendres dia 5 de febrer els alumnes de l’institut van sortir a la televisió explicant els seus projectes. Podeu recuperar la notícia AQUÍ

TV3_2

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *