Fem Recerca

El passat dimecres 11 d’octubre els alumnes de 2n de batxillerat que fan les assignatures d’Electrotècnia i/o Tecnologia Industrial van participar en el programa “Fem Recerca” de la URV. Aquesta activitat està adreçada a despertar vocacions, a incentivar l’interès per la recerca i la seva aplicació.

En aquesta sortida els alumnes van participar en dos tallers. En el taller “Experimenta amb robots” van poder treballar amb robots reals i van poder reprogramar un robot educatiu, movent-lo a partir de la informació de sensors. El taller de “Telecomunicacions, cases intel·ligents i internet de les coses”, s’emmarca dins del nou grau d’Enginyeria de Serveis i Telecomunicacions que ofereix la URV des de fa dos cursos, on els alumnes van poder veure com funciona una instal·lació domòtica en una casa intel·ligent, i també altres aplicacions i tecnologies actuals com són el Bluetooth per la interconnexió de sensors amb telèfons smartphones, per exemple per mesurar la freqüència cardíaca.

Van acompanyar als alumnes les professores S. Rodríguez i C. Ribera.