Castanyada

El passat dimarts 31 d’octubre, a darrera hora del matí, vam celebrar la tradicional festa de la Castanyada.

Els alumnes de 4t d’ESO, amb l’ajuda dels professors Jordi Mateus i Mercè Porta, van coure i vendre castanyes per tal de recaptar així alguns diners per al seu viatge de final d’etapa a Londres.

?

La sessió va estar amenitzada per la Coral d’alumnes i la Coral de professors/es i PAS que van interpretar diversos temes musicals.

Finalment, va acabar l’acte amb l’actuació de la Mariona Escoda, alumna de 1r Batxillerat de l’Institut, que ens va meravellar amb la cançó “I dreamed a dream” del musical Els Miserables, acompanyada al piano pel professor Andreu Dexeus.

Avui hem pogut sentir a la Mariona Escoda, que ens ha cantat “I dreamed a dream” del musical Els Miserables, acompanyada al piano pel professor Andreu Dexeus. Bona castanyada a tots!!

Publicado por Institut Narcís Oller en Martes, 31 de octubre de 2017