Bon Nadal!

Avui 22 de desembre, darrer dia de classe abans de les vacances de Nadal, s’han fet un seguit d’activitats de música i de teatre: les diferents corals de l’institut han actuat a l’hora del pati i els alumnes de les optatives de teatre de 4t i de 2n d’ESO han representat a l’aula 313 les obres “Hivern” i “El misteri de les 4 punyalades” respectivament.

nadal5    nadal4

nadal3    nadal2

Nadal15    nadal1

nadal6     Nadal16

A la pausa del pati han actuat les corals de 3r d’ESO, de 1r de batxillerat, de 2n de batxillerat i de professors i PAS.

Nadal13     Nadal14

Els alumnes de cant de 1r d’ESO han fet una actuació a l’aula de música.

Nadal11    Nadal10

Els alumnes de l’optativa de teatre de 4t han representat”Hivern” per als alumnes de 3r i 4t, una obra sobre textos escrits pels alumnes de batxillerat d’arts escèniques.

nadal9    Nadal12

Els alumnes de 1r cicle han participat en un karaoke a l’aula polivalent.

nadal8

Un detall de la decoració nadalenca del vestíbul, que han realitzat els alumnes dels CF.

Us desitgem un bon Nadal i unes bones vacances per retornar amb força el 2016.

nadal7

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *