Alumnes d’economia de 1r Bat a l’IFEST

El passat dijous 30 de novembre els alumnes de primer de Batxillerat de les assignatures d’Economia i Economia d’Empresa, acompanyats pels professors: Sergio Guijarro, Montserrat Brusco i Carles Gallart, van assistir a l’Ifest 2017 que es va celebrar al palau Sant Jordi de Barcelona.
L’iFest s’ha concebut com la gran festa de la tecnologia, la ciència, la innovació i la disrupció, dirigida a aquells que representen el futur: estudiants d’últims anys de batxillerat, FP, graus universitaris, màsters i doctorats amb els següents objectius:
1. Traslladar-los la consciència que poden fer grans coses en els pròxims anys, que la societat espera les seves aportacions i que tenen el talent per fer-les.

2. Fer-los veure que les seves aportacions poden ser més sofisticades del que inicialment ells i elles poden pensar. I que aquesta sofisticació pot venir de la ciència, la innovació, la tecnologia; la disrupció en general.

3. Apoderar els futurs líders de la nostra societat, universitaris, docents…, per aplicar les tecnologies exponencials als grans reptes de la humanitat, iniciant una etapa i un moviment de reptes i tecnologies exponencials.