“12 sense pietat” inicia el Festival de Teatre Infantil i Juvenil de l’Alt Camp

El passat dijous 19 d’abril, els alumnes de 2n de Batxillerat escènic van estrenar la seva obra “12 sense pietat” al Centre Cultural per a tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.
Amb aquesta obra, dirigida pel professor de teatre del centre Rubèn Pelejero, el nostre Institut obre la programació del Festival de Teatre Infantil i Juvenil de l’Alt Camp.
Els assistents, tant alumnes, professors/es i membres de la organització del festival, van quedar emmirallats pel talent dels nostres actors i actrius que un cop més ens han demostrat que són capaços d’aconseguir brillar amb esforç i dedicació, i amb una bona direcció al davant.

Felicitem als actors i actrius G. Angerou, S. Boix, J. Concernau, A. González, C. Queralt, P. Sànchez, A. Sanromà, L. Civit, A. Altés, A. Bodnar, M. Cabrera, M. Carrasco, A. Espolet i A. Montull i al seu professor i director d’obra Rubèn Pelejero per aquesta gran obra.