Xerrada d’agents forestals

Des d’Escoles Verdes Narcís Oller es van organitzar la setmana passada diverses xerrades per a l’alumnat de 2n i 3r d’ESO.
Per a l’alumnat de 2n d’ESO, l’activitat ha tractat d’ Incendis i boscos mediterranis, així com de les funcions que desenvolupen els agents rurals. L’objectiu de l’activitat és aprofundir en els coneixements i valorar la importància dels nostres boscos, conscienciar els alumnes de les conseqüències dels incendis forestals.
Per als alumnes de 3r d’ESO, l’activitat  és La fauna salvatge de l’Alt Camp. L’objectiu és conèixer la importància d’alguns animals per a la nostra qualitat de vida i saber distingir un animal exòtic d’un d’autòcton, i, dins de la fauna autòctona, per què algunes espècies estan protegides, que implica això i com s’ha  d’actuar en cas de trobar-ne alguna.
unnamed2      unnamed1