Una audició

El dia 22 de febrer un grup d’alumnes de 3r va anar al Teatre Principal de Valls per assistir a una audició d’un quartet de corda. L’activitat estava organitzada pel CRP de l’Alt Camp i com ja és tradició el nostre centre hi tornava a participar un altre any consecutiu  com a públic.

img-20170223-wa0000

El quartet “Ruggeri”,l’ intèrpret de l’audició, estava format per un dos violins, una viola i un violoncel. El programa estava dividit en tres parts, com si es tractés dels tres plats d’un menú. La primera part contenia peces del repertori clàssic, la segona, incloïa bandes sonores de pel·lícules famoses, i la tercera, estava formada per cançons populars arranjades instrumentalment.

Els alumnes van gaudir de l’activitat i del fet de sentir música en directe. Els van acompanyar E. Kàtcheff i L. Figuerola.