Visita de l’Institut de Cave

Alumnes de l’Institut de Cave, a la regió del Laci italià, molt a prop de Roma, es troben aquests dies a Valls, en la segona part de l’intercanvi amb un grup d’alumnes de segon d’ESO del nostre institut que prèviament s’havien desplaçat a Cave, tal i com us vam informar.

IMG-20150422-WA0000 IMG-20150422-WA0001

Els alumnes italians, acompanyats de dues professores, estaran entre nosaltres del 20 al 24 d’abril i realitzaran diverses sortides, a Barcelona, Tarragona, Santes Creus i Poblet… A més de visitar Valls, seran al Narcís Oller el divendres 24, dia que assistiran a diverses classes de castellà.

Els donem la benvinguda i els desitgem una bona estada!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *