Sortida de segon d’ESO

Els alumnes de segon d’ESO van anar ahir a Barcelona en una sortida cultural dels departaments de llengua i literatura catalanes i de ciències socials. Al matí, van assistir a l’obra de teatre Scaramouche, musical de Dagoll Dagom que es representa al Teatre Victòria, i després de dinar, van realitzar una visita al monestir romànic benedictí de Sant Pau del Camp.

20161006_135604     20161006_140801

Es dóna la circumstància que en el musical de Dagoll Dagom hi actua una exalumna de l’institut, la cantant i actriu Cristina Murillo, que es va voler fer una fotografia amb els nostres alumnes.

A la sortida hi van anar les professores de segon d’ESO M. Bové, R. Mas i T. Murtró.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *