Xerrada d’Àngel Burgas

L’escriptor Àngel Burgas va visitar el nostre institut el 25 de febrer per fer una xerrada als alumnes de 1r d’ESO, que han llegit aquest curs el seu llibre “Petites històries del globus”.

IMG_20160225_102428     IMG_20160225_102653

L’autor ens va explicar la seva experiència creativa centrada en aquest llibre i al final de la xerrada els alumnes van participar-hi amb preguntes. Per finalitzar la trobada, Àngel Burgas va signar llibres a tots els alumnes que li ho van demanar.

L’activitat va estar organitzada pel Departament de llengua i literatura catalanes.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *