Visita a una exposició

Els alumnes de 1r i de 2n de batxillerat que cursen anàlisi musical van visitar el dimecres 5 d’octubre l’exposició  dedicada a la vida i l’obra del compositor vallenc Robert Gerhard. L’exposició està ubicada en dos llocs: una primera part, amb mostres en format d’àudio  de les diferents etapes compositives de Gerhard, al pati de l’IEV;  i després, a la Biblioteca Popular es poden veure alguns dels manuscrits, cartes, partitures quirògrafes i altres publicacions del compositor.

img-20161005-wa0001     img-20161006-wa0004

img-20161006-wa0003       img-20161006-wa0002

La visita a la part situada a l’IEV s’ha fet especialment amena per les explicacions d’una de les responsables de l’exposició, la Sra.Olga Ger. Cal dir que en cap altre lloc de l’Estat s’havia fet una recerca i estudi tan exhaustius de la trajectòria artística d’aquest músic del segle XX.

Els alumnes han estat acompanyats per la seva professora de la matèria, E. Kàtcheff,

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *