Premi El Gust per la Lectura

Jaume Sanz Muñoz, alumne de segon de batxillerat, ha guanyat el XX concurs El Gust per la Lectura, categoria d’alumnes de batxillerat, en la qual els participants havien d’escriure una ressenya crítica sobre l’obra El Cafè de la Marina, de Josep M. de Sagarra, lectura prescriptiva al batxillerat.

El gust lectura 3

L’acte de cloenda va ser el dia 8 de juny a Caixa Forum de Barcelona, amb l’assistència de representants del Departament d’Ensenyament, entre ells  M. Pereña, subdirectora general de llengua i plurilingüisme, i J. Mateo, secretari de polítiques educatives, que van lliurar els premis.

El Gust lectura 1

Va acompanyar Jaume Sanz la seva professora de llengua i literatura, E. Comas.

El nostre institut participa amb regularitat en aquest concurs d’àmbit nacional, tant amb alumnes d’ESO com de batxillerat, i hem obtingut en diverses ocasions reconeixements com a finalistes i com a guanyadors.

segell_somguanyadors

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *