Premi de lingüística

Pol Garriga Riba, de segon de batxillerat B, ha obtingut un excel·lent resultat en l’Olimpíada lingüística, en la seva fase final estatal, ja que va quedar en segona posició, fet que li permetrà viatjar a l’Índia a finals del mes de juliol per participar en l’Olimpíada lingüística internacional.

Pol a Alacant
Pol Garriga amb l’organització de l’OLE a Alacant.

Com ja us vam explicar en aquestes pàgines, diversos alumnes de segon de batxillerat van participar en l’OLE en la seva primera fase a iniciativa del departament de llengua castellana. Pol Garriga, gràcies als seus resultats, va competir en la fase final celebrada a Alacant a finals de març i d’aquí competirà en la fase internacional en el país asiàtic, junt amb altres alumnes de l’Estat.

Pol Garriga amb la seva professora de castellà, I. Calvo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *