Olimpíades científiques

Divendres  6 i dissabte 7 de febrer es van celebrar les edicions de les Olimpíades de Geologia i de Biologia respectivament.
L’alumne Oriol Lacambra, de segon de batxillerat, va quedar en segona posició entre tots els participants dels diferents instituts de les comarques tarragonines.

L'Oriol i el seu professor de biologia, F. Cobler.
L’Oriol i el seu professor de biologia, F. Cobler.

D’altra banda, un grup de 7 alumnes de 1r de batxillerat van participar en l’Olimpíada de Geologia junt amb 92 alumnes més d’un total de 10 centres de les comarques tarragonines. Els resultats de l’edició d’enguany se sabran aquesta setmana.

Els participants amb el seu professor de geologia, A. Crusells.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *