Experiència educativa

El passat mes de febrer, alumnat i professorat de l’institut van participar en l’ITworldEDU 2015 per parlar de la realitat augmentada.

image8 ret DSCF3192 rt bona

El dia 26 de febrer, el professor Josep Lluís Alzamora va fer la ponència Creació de materials propis per la realitat augmentada a l’aula, dintre de l’apartat Metodologies innovadores amb suport de les TIC. Els alumnes Natalia Romano Arechaga i Victor Chacón Sánchez, de 2n batxillerat, van ser els representats de la classe que varen anar a l’ ITworldEdu Junior, el dia anterior, 25 de febrer, on van poder explicar de primera mà les seves experiències en el projecte.

El Congrés ITWorldEDU té com a propòsit compartir les novetats tecnològiques, experiències educatives i les aplicacions innovadores de la tecnologia a les aules.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *