Concurs de Mates

Ahir dimecres 11 de febrer, alumnes de batxillerat del nostre centre van participar en la convocatòria d’enguany dels Problemes a l’esprint, un concurs en línia en què pot participar qualsevol centre de Catalunya, i que consisteix a resoldre una sèrie de reptes com més ràpid millor.

Els alumnes van respondre encertadament totes les qüestions en 1 hora i 10 min, i després no en van tenir prou i es van quedar resolent els reptes de propina. Els participants van ser: Josep R Fernández, Guillem López, Carlota Corrales, Joan Oliva, Ander Sagasti, Àlex Reche, Miquel Buxons, Pau Tondo, Marcel Magrané, Anna Solé, Aleix Sancho, Gerard Moix, Ferran Pallàs, Marina García, Neus Company, Arnau Bové, Cristina Parés, Jaume Sanz, Alba Sanabra, Alex Catalán, Jordi Pascual, Arnau Cubos, Roger Navarrete, Isaac Ollé, Marc Vicente, Laura Segarra, Mar Carreras, Aina Domingo, Marc Nualart i Eduard Garcia. Els van acompanyar els professors J. Bartolí i C. Flavià.

2015-02-11 14.19.00