Iniciat el Pla de Lectura a les Aules

Hem iniciat el Pla de Lectura a les aules amb la finalitat de millorar la comprensió lectora i fomentar el gust per la lectura del nostre alumnat. Algunes de les activitats que es duen a terme són:

• 30 minuts de lectura diària. Es pretén que alumnat, durant com a mínim trenta minuts al dia, llegeixi de forma individual, amb una temàtica lliure i sols pel gust a la lectura. Amb aquesta pràctica aconseguim fomentar l’hàbit lector, crear un clima de silenci, de respecte i una millor convivència a les aules.
  • Dinamització del vestíbul. L’alumnat (també la resta de la comunitat educativa) enganxa a un plafó citacions i fragments de llibres, fotografies de la portada de les lectures que més els han agradat, entre d’altres; amb la finalitat de suggerir-les als seus companys i d’aquesta manera, ampliar “la biblioteca personal” de cadascú
  • .