Xerrada mobilitat / Erasmus +

Des de l’any 2016 el centre disposa de la Carta ECHE, que li permet promoure les mobilitats europees per professorat i alumnat.

És sabut que el Programa Erasmus per a l’ensenyament de la nostra juventut dins l’Espai Europeu d’Educació Superior és una experiència molt enriquidora, en la mesura que ofereix als participants una oportunitat per millorar la comprensió i la capacitat de cooperació i adaptació a altres ments i formes de vida.

La importància d’aquestes mobilitats i formacions, ja siguin acadèmics o relacionats amb l’ocupació, és innegable, ja que permeten una experiència social i cultural de gran valor, que també millora els currículums dels estudiants abans d’entrar en el món laboral
Us deixem aquestes infografies amb part de la informació que s’explicarà a la xerrada. Podeu conèixer més sobre el programa Erasmus+ del nostre institut en aquest enllaç.

Mobilitat per Batxillerat i Cicles Formatius

Mobilitat exclusiva per alumnat de cicles formatius de grau mitjà i superior