L’Anouar i l’Amaia, a la final!

El passat 5 de març, l’institut va participar en el Certamen de Lectura en Veu Alta que es va celebrar a l’auditori dels Caputxins de Figueres. El Certamen és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana i els Serveis Educatius d’Ensenyament i promou la lectura… Llegeix més»

Pioners a Mas Roger!

Molt orgullosos de ser el primer institut que visita la llar on Salvador Dalí va viure a partir dels 8 anys: Mas Roger, magnífic casal modernista, a la porta 10 del carrer Monturiol. Part de l’equip d’Icària va gaudir de la visita guiada d’en Martí… Llegeix més»

Participació a Empordoneses

L’alumnat de l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO del nostre centre ha presentat avui a la Plaça de l’Escorxador set peces artístiques sota el títol d’Aparences. El procés creatiu va iniciar-se amb una visita del grup a l’exposició d’Empordoneses: «Dilogies alternatives» a partir del qual han realitzat una feina de debat al voltant dels estereotips que envolten la mirada sobre els joves com ells.

Llegeix més»

L’esperit nadalenc (i l’amor) arriba al Monturiol!

L’esperit del Nadal ja fa uns dies que ha arribat a les aules del nostre institut. Concretament: amb un enamorament sobtat! Uns alumnes de 4t d’ESO, a la matèria d’anglès, han aconseguit gravar en imatges aquesta història d’amor. No us perdeu el videoclip (versió monturiolenca) del nou tema compost i cantat per la Beth Rodergas, entre altres bons artistes. Bones festes a tothom!!!