SORTIDA DE CONVIVÈNCIA ALUMNES DE 1r ESO

El dimecres 19 d’octubre els alumnes de primer d’ESO  van fer la sortida de convivència.  En aquesta sortida es fan diverses activitats de cooperació en  grups de 5 o 6 alumnes.  El propòsit d’aquestes proves cooperatives és que el grup es cohesioni per assolir un objectiu comú.  Com per exemple, aixecar una torre de cartes el més alta possible,  posar un globus dins una capsa sense que toqui a terra,  fer lliscar una galeta del front a la boca sense tocar-la, desxifrar un missatge fent lletres amb el cos… D’aquesta manera, els alumnes s’adonen que és millor fer accions que afavoreixin els companys i que només sumant esforços s’aconsegueixen bons resultats.

Enguany, aprofitant que els alumnes de quart han apadrinat els júniors de l’institut, alguns d’ells han col·laborat fent de monitors de les activitats. Els alumnes Souhaila Nass, Anna Pelegrí, Gregory Jarosz, Anna Calero, Èlia Prat, Neus Juncà, Tere Garolera, Ernest Nuñez, Arnau Carbonell, Pol Martín, Enric Roquet, Lluís Martínez, Roger Cruells, Anna Canals, Martina Galfre i Gerard Domínguez han sigut uns col·laboradors excelents. Els alumnes de primer i quart d’ESO han estat un exemple de col·laboració i cooperació.

Feu clic a la imatge per veure’n més.

foto2 foto1