Segon premi del alumnes de l’institut a la 2a edició del concurs d’aplicació de vinils

Els alumnes de 3r del cicle formatiu de Construcció i muntatge d’autocars van participar el passat dijous 14 de maig de 2015, a la segona edició del concurs d’aplicació de vinils. Enguany el concurs es va celebrar a l’Institut Pere Martell de Tarragona on hi van participar deu instituts d’arreu de Catalunya.
Cal destacar el nivell de tots els participants en aquesta edició, fet que va fer complicat al jurat escollir l’equip guanyador. Els alumnes Aitor Espinosa i Carlos Gutiérrez representants del nostre institut van aconseguir una meritòria segona posició.

Més informació APA