PREMI A UN MICROVÍDEO SOLIDARI

L’Institut Montsoriu ha estat premiat en el CONCURS DE MICROVÍDEOS ALSINA-40.VALLMAJÓ-20 on alumnes de l’Aula Oberta del curs passat van representar ​“​VALOREM CADA MOMENT DE LA VIDA EN ELS PETITS DETALLS QUE FACILITEN UNA BONA CONVIVÈNCIA​”​ basada en una frase de Joan Alsina.
El premi va consistir en un llibre biogràfic de Vallmajó per a la biblioteca del centre i 200€ per donar a una entitat de solidaritat. L’entitat escollida va ser SOARPAL.
A les dues imatges es veu el lliurament del premi a la seu de la Coordinadora d’ONG solidàries gironines i el lliurament del donatiu a la secretària de SOARPAL d’Arbúcies per a un projecte de Palacagüina.
Joan Alsina i Joaquim Vallmajó van ser dos capellans ass​a​ssinats quan ajudaven a la gent del poble en els conflictes de  Chile (1973) i Rwanda (1993), respectivament​.​

Enllaç al  MICROVÍDEO (1 minut)
Enllaç al WEB DE SOARPAL
Enllaç a ​l​a notícia del  WEB DE LA COORDINADORA D’ONG SOLIDÀRIES