Formació en vinils als alumnes de 3r d’electromecànica

Durant aquest mes de maig l’empresa APA – fabricant i distribuïdor de vinils- han estat a les instal·lacions del nostre Institut per dur a terme dues jornades de formació tant teòrica com pràctica dirigides als alumnes de 3r d’Electromecànica i com a complement del mòdul de pintura industrial.
En la 1a jornada va estar dedicada al Wrapping on l’empresa APA va posar a disposició dels alumnes dos tècnics de l’empresa i diferents vinils d’última generació per tal actualitzar els seus coneixements.

La 2a jornada va estar dedicada a l’aplicació de vinils solar en vehicles. Els alumnes van poder practicar les tècniques en els diferents vehicles que disposen a l’institut. Tot i la dificultat en l’execució d’aquests vinils els resultats van ser molt positius.
Agraïment a l’empresa APA pel seu suport tant amb materials, formació i assessorament tècnic fruit del conveni signat el curs 2010-11.