ELS NOSTRES EXALUMNES SE’N SURTEN: MARC DELGADO AGUILAR

L'arbucienc Marc Delgado Aguilar, ex-alumne de l'Institut Montsoriu de la promoció que va finalitzar el Batxillerat l'any 2009, ha trobat una solució per reduir el consum de matèries primeres i d'energia per fabricar paper reciclat i augmentar la sostenibilitat econòmica i ambiental. És doctor en enginyeria química i forma part del grup de recerca LEPAMAP (Laboratori d'Enginyeria Paperera i Materials Polímers) de la Universitat de Girona i col·labora amb la Càtedra UNESCO de Cicle de Vida i Canvi Climàtic de la UPF.
Més informació en aquest ENLLAÇ; NOTÍCIA ÀUDIO I VÍDEOS