Finalistes al concurs d’Iniciatives Empresarials

La proposta d’un grup d’alumnes de l’Institut Montserrat Roig ha quedat finalista al concurs d’Iniciatives Empresarials en la categoria “Millor idea de negoci jove”. Els joves emprenedors són els alumnes Laia Espadas, Núria López, Iciar Moreno, Lorena Romero i Iván Sánchez de 1r de batxillerat. La idea de negoci dels estudiants passava perquè els grans ensenyessin als joves a fer tasques de la llar com ara planxar o cosir i que els joves ajudessin als grans afectats per algun tipus de demència a estimular la seva capacitat cognitiva recordant la seva vida. Els alumnes acompanyats de professors van assistir a l’acte de cloenda del concurs el dimecres 18 d’abril al Molí Empresa de Martorell i van gaudir d’un aperitiu.