Campanya de donació de sang

Som  alguns alumnes de 4t d’ESO, i estem fent un projecte de col·laboració amb el Banc de Sang i Teixits de Barcelona.  Una de les activitats consisteix en ajudar  a organitzar una jornada de donació de sang i és per aquest motiu que el  banc de Sang i Teixits posarà a la vostra disposició una unitat mòbil davant de l’Institut el 1 de desembre de 16 a 20 h.

Cada dia es necessiten 1000 donacions i per cada donació salvem 3 vides, és un petit gest però molt necessari. Només cal que tinguis 18 anys i que pesis més de 50 kg.

L’alumnat del centre us esperem amb els braços oberts i us farem una bona acollida .

Us hi esperem.

Moltes gràcies

A continuació podeu escoltar l’entrevista realitzada a la radio de Sant Andreu de la Barca.

L’alumnat de 4t d’ESO.