Intercanvi USA

Després d’un període d’intercanvi de cartes entre alumnes americans i de l’Institut Montsacopa iniciat pels professors Kevin McKeown i Josep Sala , el departament d’anglès, dirigit per Rosa Torrent, va acceptar un intercanvi de 6 alumnes americans seleccionats que es van allotjar amb famílies olotines d’alumnes de segon de batxillerat durant els dies 18, 19 i 20 d’abril. Aquests alumnes americans van fer un viatge cultural a Madrid, Barcelona, Olot i París. Entre les activitats programades entre l’institut i els americans, destaquem la pujada al volcà Montsacopa, el sopar de germanor entre els alumnes i professors i la pràctica d’speaking en classes de batxillerat. No cal dir que tothom va quedar molt satisfet d’aquest curt però intens intercanvi en què s’ha creat una relació entre els instituts Montsacopa i la Pioneer Valley Regional School de Northfield (MA) que pot ser fructífer per al futur del nostre alumnat.

intercanvi