Arnau Brosa, guardonat als Premis Salvador Reixach.

L’alumne Arnau Brosa ha guanyat el premi Salvador Reixach de treballs de recerca en l’àmbit comarcal pel seu treball “Republicans o exaltats? Anàlisi de la violència contra els edificis religiosos d’Olot i Comarca”.

En la 17a convocatòria d’aquests premis també van ser finalistes les alumnes Maria Masdemont, amb el treball “Le role des femmes dans le monde du cinéma” i Sílvia Oliveras amb “Aprofitament de la força hidràulica del riu Fluvià al seu pas per Sant Joan les Fonts”

El lliurament de premis va tenir lloc a l’església de Santa Maria dels Arcs de Santa Pau el passat 7 d’octubre.