Lliurament de notes i reclamacions

Lliurament de notes
27 de juny de 9 a 10
(hi haurà servei de transport escolar)
Reclamacions
28 de juny de 9 a 10
Batxillerat
Notes finals de 1r i proves extraordinàries de 2n
Lliurament de notes
27 de juny a les 11
Reclamacions
28 de juny de 9 a 10

Ariadna Ribas premiada pel seu Treball de Recerca

L’Ariadna Ribas Pallé, de 2n de batxillerat C, ha obtingut el 1r premi de l’11a edició del premi al millor treball de recerca de batxillerat “El Cabrerès”, convocat per l’ajuntament de l’Esquirol, amb el treball de recerca Cuina molecular entre volcans.
Per a més informació:… Llegeix més»

Batxibac (2016/2018)

Un any més els alumnes de segon de Batxibac han obtingut uns molt bons resultats a les proves de Llengua i Literatura franceses i Història de França.
Heu treballat dur i l’esforç sempre es veu recompensat.
FÉLICITATIONS ET BONNE CHANCE

Joan Plana, Garrotxí de l’Any.

Enhorabona!!!

Joves i més 2018

Els alumnes Sergi Bahí Ramisa i Cristina Pastor Zafra de 4t d’ESO del nostre institut han estat premiats al “Premi JOVES I MÉS 2018” que convoca l’Ajuntament d’Olot.
Aquest premi  s’adreça a tot el jovent dels instituts d’Olot que hagi cursat estudis de 4t d’ESO durant… Llegeix més»

XIV Certamen literari en llengües d’origen

El passat 31 de maig, les alumnes Laura Sánchez Blanco de primer de batxillerat i Arshdeep Kaur de segon de batxillerat van recollir el premi del XIV Certamen literari en llengües d’origen que organitza els Amics UNESCO Barcelona. El certamen està adreçat a tots… Llegeix més»

Olimpíada d’Economia 2018

El passat 18 d’abril, tres alumnes de 2n de batxillerat del nostre centre: Marta Hubach Coromina, Mireia Reverter Torras i Arshdeep Kaur van quedar dels 10 millors qualificats en la Fase Local de l’Olimpíada d’Economia 2018, que organitza la Facultat de Ciències Econòmiques i… Llegeix més»

V concurs de dibuix “Això pinta bé”

En Martí Viaplana de 1r ESO C ha quedat semifinalista del V concurs de dibuix “Això pinta bé” dels Programes Pedagògics i Divulgatius de la Diputació de Girona.

English Day 2018

El divendres, 25 de maig al mati alguns alumnes de 4t ESO van participar com a monitors donant instruccions en anglès a alumnes de diferents escoles de primària d’Olot i rodalies dins el marc de l’English Day: una jornada organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics… Llegeix més»